czwartek, 14 lutego 2013

Nadwozie

GOLF 7 JAK BARDZO RÓŻNI SIĘ OD GOLFA 6

VW GOLF 7
VW GOLF 6
Patrząc na nową generację volkswagena golfa, od razu można powiedzieć, że stał się bardziej wyrazisty. Krągłości zostają zastąpione ostrymi liniami, które nadają golfowi więcej charakteru. Widać to przede wszystkim na przednich lampach. W standardowych reflektorach na żarówki H7, okrągłe zwierciadła zamieniono na sześciokąty, a na spodzie lampy jest umieszczona listwa chromową, która jest przedłużeniem chromu z atrapy. Jako opcje można dokupić światła ksenonowe. Pierwsza możliwość to standardowe bi-ksenony. Soczewki oprawiono w atrakcyjne, chromowane  litery "U", a zakręty są statycznie doświetlane. Druga, możliwość to bi-ksenony skrętne, w których tradycyjne żarówki do świateł dziennych zastąpiono paskiem świetlnym w kształcie litery "U" oplatającą soczewkę. Wygląda to świetnie.
W wersji GTI chromowany pasek na spodzie reflektora zastąpiono charakterystycznym czerwonym. Pokrywa silnika jest dłuższa, bardziej opadająca aniżeli w "szóstce" przez co zmniejszony został grill między reflektorami.

Spoglądając niżej na zderzak, widzimy halogeny, przypominające trochę te z polówki 6R. Jakby ktoś przeciął w pół te z szóstej generacji prostym, lakierowanym paskiem. Według mnie wyglądają przez to bardziej agresywnie.


Tylna klapa posiada dwa, wyróżniające się przetłoczenia, podczas gdy poprzednia generacja miała jedno, mało widoczne. Lampy, są podobnie jak z przodu cięte w bardziej prosty, ostrokątny sposób. Elementy świetlne układają się w nich podwójnie, na charakterystyczną literę "L" znaną już wcześniej z volkswagena polo. W wersjach "trendline" i "comfortline" lampy są jasne a w najdroższej wersji "highline", zostały mocno przyciemnione, podobnie jak miało to miejsce poprzedniej generacji. W górnej części klapy zamocowany jest, dodający cech aerodynamicznych spojler. Jeśli mówimy już o aerodynamice to współczynnik oporu wynosi jedynie: Cw=0,287 a poprzednio 0,312.

Na linii bocznej pojawiły się dwa przetłoczenia, w dolnej i górnej części drzwi. Całe nadwozie jest dłuższe o 56mm a rozstaw osi wzlględem golfa 6 zwiększył się o 59mm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz